Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 8 december 2011

Yes, yes, yes!


It´s alive!!! 


Ja, min systemkamera alltså. *yeay*
Lösningen var så enkel som att bara byta batteri. Men jag tycker fortfarande det är jäkligt knepigt att ett batteri som har fungerat (i kameran) i flera månader plötsligt inte går att ladda...??



9 som har tyckt till:

kalebass sa...

Svårt att säga vad som är felet så här utan att kolla närmare.
Men, vill bara säga att jag slutade med uppladdningsbara, som laddade ur alldeles för snabbt. Hittade de perfekta batterierna för kameran!
Energizer Ultimate Lithium ! dom är mer än dubbelt så dyra men håller tio ggr. längre! Dom är inte laddningsbara, men lönar sig verkligen!

Åsa sa...

Härligt att det var så enkelt!!

Mallan sa...

Ibland gör batterierna så, bara ger upp liksom... Skitstörigt!

issa - rappare och låtskrivare sa...

önskar dig en trevlig kväll! KRAM

kattiiiiss sa...

Hollymacaroni yej!!
Massa bilder på bloggen imorgon då ;-)

♥ Sojka ♥ sa...

Jasså! Men det är ju en bra julklapp till någon annars! =)
kram!

Gafflan sa...

Knas. Tur att det bara var batterierna som bråkade även om det är lite konstigt att dom inte går att ladda igen.

Villa Frejas bokblogg sa...

De blir ju gamla tillslut. Går väl bara att ladda ett X antal gånger vad jag vet. Dags för mig också att köpa nya kamerabatterier.

- sa...

Batterier är ju färskvara. De kan ju även bara paja helt plötsligt antagligen..

Vi får hoppas det nya batteriet håller bättre :)