Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 16 december 2011

Liten Kirchsteiger i pride-färger! ;-)

Vi är extremt färgglada idag. Särskilt sonen, som har på sig "flames-brallorna" som sambon envisas med att kalla för "pridefestival-byxorna"... ;-)

Inte så mycket som egentligen matchar kanske...
Men det blev i alla fall en "skit-i-svart-kläder-dag"! :-)




Lite Ernst kirchsteiger också, ser jag nu. Barfota-stilen. Hihi!

6 som har tyckt till:

Petra sa...

Underbart med färger!

kattiiiiss sa...

Jag älskar färg!
Tycker att ni är jättefina.

äppelblomman sa...

Åhh älskar dessa färger!!!
Kram K

Anonym sa...

Oj, det var många fäger på ett och samma barn :)
Men, vad säger man, en sötnos klär i allt!

Pridebyxor *S*
jag får nästan hålla med pappa i detta fall :)

Västgötskan sa...

Visst är de fina?! :-)

Stoffisen:
*hysch* Annars får sambon vatten på sin kvarn... ;-)

Åsa sa...

Jag tycker att ni matchar varann finfint!

Kram!