Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 4 december 2011

Jodå, jag överlevde.

Men det var knappt...
Det är ju inte så ofta man är ute och dricker nu för tiden. Man kan väl summera det hela med att: Kroppen är inte riktigt van...

Det började lite halvsegt. Julbordet var ok, men inte fantastiskt. Lammet och köttbullarna var bäst! Däremot efter maten blev det parttteyy! I stort sett alla dansade på bänkarna och borden!
Lite "gulligt" faktiskt att se 50-60 åriga tanter göra det. Ungefär samma känsla som när man ser gamla pensionärer som håller varandra i handen.

Under ACDC:s "TNT" var det en kille på bordet jämte vårat som slet sin t-shirt på mitten. Han var ju inte vältränad direkt (synd) men det var ganska underhållande ändå!


Inget avancerat. Ett par jeans och en svart topp.
PS. Mitt hår GÅR INTE tupera, jag lovar!

Det var även två killar. Nja, pojkar är kanske mer rätt ord (?) i 20-årsåldern som flirtade med mig?! Det var ju inte igår det hände. *asgarv*
"Ska ni inte hem och lägga er snart om ni ska till skolan imorgon", dök upp i tankarna. Fast lite lammkött har väl ingen dött av heller. Tur att man har sambo så man slipper att ens fundera över det! Ha ha!


"Rock´n´M.I.L.F...?? ;-)

Ni får ingen "dagen-efter-bild", mina damer och herrar. Enbart pga hänsyn och respekt till småpojkarna. De hade dött om de såg var det var de egentligen raggade på! Ha ha!


21 som har tyckt till:

Duktiga Tjejen sa...

Oj oj, inga foton att visa från spektaklet? Jag har slutat dricka, multo skönt. Var på 30-årsfest igår och kände mig ändå full när jag kom hem och smått bakis idag, trots noll droppar alkohol (D-vitaminbrist och vända på dygn ger fan samma effekt ändå. Trist).

Jag saknar lite tiden när 20-åringar raggade, lyllo dig, tihi;)

Lairama sa...

Haha... Visst är det blandade känslor när småpojkar försöker flirta in sig.

Verkar ha varit en kul fest, att dansa på borden är inte helt fel :)

kattiiiiss sa...

Haha trevligt med ung uppmärksamhet! Du är ju hur snygg som helst. Så jag förstår att dom raggade :-)

- sa...

Haha, jag gillar din understa bild skarpt!! :D Inte ofta partykvällar blir så där lyckade, för det mesta blir man ju trött klockan elva och åker hem..haha. Det där med dansa på borden lät ju rätt livsfarligt för övrigt. Fast kul! Tror jag...:P

Unknown sa...

bra jobbat !! Kul att vara ute ibland.. dröjer nog dock tills jag är ute.. Kram kram

Nett sa...

Härlig kväll, förstår om du var trött, samma här sällan jag är ute och dricker men det är kul de få ggr det händer. :)

♥ Sojka ♥ sa...

Åh tränar du med!! =) Vad tränar du? Ja det är så skönt att träna. Jag är så glad att jag kommit igång igen! =)
Kram!

Elin Gabriella - Mops, chihuahua och en liten prins i magen ♥ sa...

Haha så härligt :-)

Kram!

Tove Kungsholmen sa...

Lät ju som en kanonkväll! Blir lite avis. Men inte på dagens mående I guess.

Västgötskan sa...

Duktiga tjejen:
Nej tyvärr inte. Jag hade ingen kamera med mig. Kanske lika bra det. Ha ha! ;-)

Lairama:
Ja, lite underlig känsla faktiskt. Man känner sig smickrad, men det känns ändå "fel". :-D

Katarina:
Tack söta du! :-)

Anneli:
Ja, det såg livsfarligt ut. Särskilt med tanke på alkoholintaget. Jag och sambon slog vad ganska tidigt på kvällen vilken tid någon skulle ramla ner. Konstigt nog (!) gjorde ingen det. (Ett under).

Maria:
Hoppas verkligen du mår bättre snart! Kram

Nett:
Ja, det är nästan lite FÖR sällan ibland. :-)

Ann-Sofie:
Har en träningsblogg som du hittar högst upp på den här. :-)
Lite blandat kör jag. Både löpning, styrka och lite andra grupp-pass.

Elin:
Ja, det var det. :-D

Tove:
Ja, det var riktigt kul! Inte lika kul dagen efter nej.... He he!

Trillingnöten sa...

Hahaha, jag är likadan! Blir hel seg dagen efter partaj...är liksom inte van längre. Börjar bli gammal?? :)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Haha! Låter som du hade roligt alla fall:)!

Nettan sa...

Det är inte helt fel att få en Milf-stämpel ibland faktiskt ;-). Låter som du haft en bra kväll. Blir lite avundsjuk på dansa-på-bänkar-och-bord delen faktiskt :-). / Nettan

Barnens Hjältar sa...

Haha, härligt!

Anneli Stålberg sa...

Det är ju härligt så länge man hänger med di unga! :) Dans på bänkar och bord, händer ju inte varje helg precis.

Åsa sa...

Härligt med lite uppvaktning av lammkött! ;)

Petra sa...

Finis, ibland är det värt att få vara lite trött efter en lyckad kväll. Kram

Camilla sa...

Hahaha...du är snäll du som tänker på dom ;)
Fast jag kan inte låta bli och undra om det är ditt eget skinn du försöker att rädda ;)
Visst är det kul att gå ut och roa sig...ibland. Bara det inte blir för ofta. Nu är det snart ett år sedan jag var ute på partaj. Men snart är det dax igen. Jag och mina jobbarkompisar ska ut den 7/1.
Och jag kan lova...det blir ingen dagen efterbild på mig heller ;)
Kram!

Anonym sa...

ROCK N ROLL, Texas style!
http://youtu.be/ItZyaOlrb7E
Redneck drummer extraordinere!

Janne sa...

Godkväll !
När man får något glas i sig extra kan allt hända :) Du skulle passa in hos Rydell & Quick me den tecken göras haha ....Mvh Janne

Ting sa...

Grymt snygg var du, förstår att du fick ragg! :)