Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 28 december 2011

Julafton i INTE så juliga bilder. ;-)


Julafton (?!) Visst känns det som slutet på december...


Min julklapp från sambon. Hääärliga fårskinnstofflor! :-)


Innan vi fick tomtebesök och allt det där, uppskattade barnen tomteblossen. ´
Mycket spännande!

11 som har tyckt till:

Nett sa...

De där tofflorna ser ju enormt sköna ut :)

Ceciliah sa...

Jag har sett tulpanknopparna i rabatten så nej, det känns inte som december....

God fortsättning.

Barnens Hjältar sa...

Ha ha, efter att ha torkat slime ifrån precis överallt får du nog ha ögon i nacken när kusinmamman hälsar på nästa gång :P

Gafflan sa...

Inte december utan mer som mars. ;D

Villa Frejas bokblogg sa...

Nej, särskilt juligt är det inte. Men trevligt ändå ;)
Underbara tofflor. Vill ha!

Duktiga Tjejen sa...

Fina VÅR-bilder, hihi! För visst känns det som vår? Iallafall just nu. Och det får vi väl njuta av.

Marina sa...

Nej, lite mer som påsk, skulle jag vilja säga!

Ezter sa...

Julafton var som en riktig vårdag! Man hade lust att ge sig ut på en riktig långpromenad!

Trillingnöten sa...

De där tofflorna är inte fy skam!

Petra sa...

Tofflorna är ju helt underbara.

Cissi sa...

Snart så är julen sökt även för oss.. Konstaterat att julen måste vara lite som förlossningar - om man kom ihåg hur långdraget och jobbigt det kan bli skulle man inte göra om det! ;) tur att jag mest kommer ihåg de mysiga delarna... ;)

De där tofflorna såg riktigt mysiga ut!