Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 9 december 2011

Överkörd.

Det känns som jag har blivit överkörd av en ångvält...!
Dels var lill-skiten vaken ett par, tre gånger i natt. Dels har jag drömt massa konstigt! Man kan ju undra vad som finns i ens undermedvetna egentligen. (Vill man verkligen veta?) 


Sen vaknade jag i morse av stoj och stim.
 I sängen?! Fem personer, varav tre stycken som tyckte att sängen var en jättebra lekplats. Det tyckte inte jag. Särskilt inte klockan 06.20 på morgonen! :-P



6 som har tyckt till:

terese sa...

ja de brukar ju det...
Det e underbart med barn haha

Malla sa...

morning bjoti! :)
Jodu, jag har vindrutetorkare, men jag stänger av dem i biltvätten ;)

Cissi sa...

Kan trösta med att snön tydligen blev slask så fort den närmade sig marken.. Fast sitter man inne och tittar uppåt är det rätt fint... ;)

Tove Kungsholmen sa...

Men alltså, du ser ju kanonpigg ut ändå! ;)

Västgötskan sa...

Ha ha! Tack Tove. ;-)

♥ Sojka ♥ sa...

Det har du rätt till! Men jag tror ändå hon får den möjligheten om hon vinner. Hon kommer ju ändå göra låtarna som sina egna liksom! =)

Kram!