Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 7 december 2011

Träna skrattmusklerna!

The Big Bang Theory är det bästa i komedi-väg som uppfunnits sen Vänner!
Varför dröjde det så länge innan jag "hittade" den?


Tittar ni på det? :-)


10 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Har aldrig sett det!
När sänds det?

Ann-Sofie sa...

Det händer :) oftast så visas den före andra serier jag kollar på.

Petra sa...

Tittar inte på den men mannen och stora dottern älskar den.

Anonym sa...

Yes! Hur sjukt kul som helst!

Västgötskan sa...

Katarina:
Vardagar klockan 18.30 på kanal 5.

äppelblomman sa...

Jag har aldrig sett den, men såg nyss att de gjorde reklam för den och de verkade ju så bra! Så jag får nog ta och börja titta på det;-)
Kram K

Nina sa...

haha, ja, det stör hela min dygnsrytm... jag är aldrig hemma till 18:30 så jag ser reprisen vid midnatt istället... blir som en drog... men på riktigt, smarta killar blir lite snygga, trots att de har en viss social inkompetens! =)

Västgötskan sa...

Äppelblomman:
Tycker absolut du ska ge det en chans! :-)

Nina:
Ja, faktiskt... Ha ha!

Amanda sa...

TBBT och HIMYM (Big bang och How I met your mother) är dom bästa serierna som sänds just nu! :)

- sa...

Skönt att se att det är fler än jag som är lite sena med att hitta serier ;) Jag råkade se Big bang theory lite av misstag för ett tag sen och upptäckte då hur rolig den är! Fast jag följer den inte "slaviskt", jag hinner ju inte riktigt se på tv numera...men jag gillar serien!