Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 28 december 2011

Det är en "sån där"...

...morgon idag.
Det känns som jag inte har sovit ALLS. Trots att jag sovit relativt bra. Förvisso la jag mig inte förrän nästan midnatt, vilket är ovanligt för att vara jag. Men ändå...


Det händer inte så mycket idag. Vilket är tur. Lill-skiten har dragit på sig en rejäl förkylning och snorar och hostar om vartannat. Stackarn. :-(

Det är ju jullov som sagt. Äldsta sonen ska iväg på "extrainsatt" jullovs-gymnastik i eftermiddag. Det kan han behöva! Energin växer i de små kropparna! :-O


Hoppas ni får en skön dag!


3 som har tyckt till:

Malla sa...

jag har knappt sovit alls, det känns det med :(
men jag tror dagen blir bra ändå :)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Tack det samma:)!

Ezter sa...

För en gångs skull har jag sovit ganska bra! Hoppas du piggnar till under dagen!