Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 26 december 2011

Antingen älskar man det...



...eller så tycker man inte om det alls.
LUTFISKEN! Idag bär det av till föräldrarna för just det. Jag...? ÄLSKAR!
(Ja, jag vet att jag skrev för inte så länge sen att man inte kan älska eller hata mat...) ;-)


Hemligheten är....smörsåsen. Mums!


15 som har tyckt till:

Bella sa...

Ha så trevligt . Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Har bara ätit lutfisk en gång - som barn. Jag hade gärna smakat igen för att se vad jag som vuxen tycker. Älskar fisk i vanliga fall...

Shamrock sa...

Jag gillar oxå lutfisk

Nettan sa...

Jag tillhör inte din skara. Tycker vekligen inte om den där semmiga klumpen. Örk. Hoppas ni har haft en trevlig dag. / Nettan

2BarnsMamman sa...

Håller med dig om att det är såsen som gör det :) Kul att du tittade in hos mig! God fortsättning! Kram

Lippe sa...

Hatar å hatar....jag äter det inte iaf!
Men ha det gott och trevligt med dina föräldrar!

Anonym sa...

Fin Bild, men neeej lutfisk är inte min grej. Ha en god fortsättning på 2011 och ett gott nytt 2012

Ceciliah sa...

Har faktiskt aldrig smakat lutfisk...

Joanna Björkqvist sa...

Eller så har man aldrig provat lutfisk... Något ska man väl ha kvar att uppleva? ;)

kattiiiiss sa...

Hoppas att den smakade!
Jag har aldrig ätit det ;-)
Gillar annars all fisk... ja inte surströmming. Har bara luktat men det räcker för att jag ska fantisera om smaken!

God fortsättning!

Nina sa...

Har aldrig ätit lutfisk... men farmor lovade att bjuda mig på det någon dag nu framöver... det är nästan så jag blir lite nervös! Är det väldigt sladdrigt? Räcker det att man äter sås och potatis?? =) hoppas ni haft en bra dag!

Västgötskan sa...

Oj, vad många ni är som aldrig har ätit det...? *lite förvånad* :-)

Husfrun:
Tycker absolut du ska testa. Men som sagt, såsen gör mycket.

Nina:
Njae, det är ju ganska sladdrig först, men jag brukar "hacka" fisken i bitar för att få bort benen och man får inte alls den "sladdriga" känslan i munnen. Det behöver du inte oroa dig för! :-)

Susjos sa...

Älskar lutfisk!!!!

Duktiga Tjejen sa...

Jag testade första gången i år! På julbord med jobbet eftersom jag inte äter rött kött (gris, korv, nöt osv). Gillade det inte. Ändå älskar jag nästan all fisk (förutom sill).

Nett sa...

Älskar jag med.. Och tyvärr bara jag i detta hemmet!