Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 6 december 2011

< 3



Det är säkert bara ett fåtal som missat att man kan trycka Alt + < + 3 på t.ex. facebook för att få ett ♥. Kärlek. Löööööööv. Förståeligt.

Men att skriva det i andra texter, (t.ex. i bloggkommentarer) där det enda som syns är < 3. Vad är det som är mindre än tre undrar jag då...? :-P

(Ja, jag är lite trött och gnällig)! ;-)
God morgon!


5 som har tyckt till:

Duktiga Tjejen sa...

Jag har kopierat det hjärtat och lagt in i bloggen, DÅ funkar det. Men det är väl olika program som reagerar på olika koder helt enkelt.

Hälsningar från en som är sambo med en som jobbar med systemutveckling ;)

Ann-Sofie sa...

eller också så skriver du ♥
så blir det ett hjärta i bloggen .
Nu kom jag på att vad jag skrev kanske inte syns :) det kanske blev ett hjärta... iaf texten är (ifall att)
& hearts ; men inga mellanrum.
Ha en bra dag.

Västgötskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lairama sa...

Mindre än 3... 2? 1? 0?

Anneli Stålberg sa...

Kanske vill man bara berätta att man är färre än 3 som är hemma just vid tillfället :)