Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 2 december 2011

Rockstjärne-status!


Senaste inköpet till lill-skiten. Jag blev helt kär i detta set!
Rockstjärna på något sätt. ;-)


Ikväll ska jag ut på rockbar med sambon och hans jobb.
Passade ju bra, känns det som. Men har ingen aaaaning, vad jag ska ha på mig?!

Ha en härlig fredag på er!

16 som har tyckt till:

Nett sa...

Kunde du inte hitta den dressen i vuxenstorlek ;) Hoppas att ni får det trevligt!

- sa...

Vad står det på tröjan? Let me....entertain you måste det ju vara. Jag ser verkligen illa men den var bra! Passade bra på den bilden med men minen och gestikulerandet..han ser verkligen ut som han vill göra det :)

Inget att ha på sig...nä det har man ju aldrig tycker jag. Samma problem varje gång. Alldeles oavsett att man har 3 garderober fulla med kläder så är det så. Konstiiiiiigt..

Karro sa...

Åh va fint!
Nej jag känner igen de där med klädproblem när man ska ut;) trots att jag har hela garderoberna fulla;)!
Ha en super rockig kväll!;)
Kram K

kattiiiiss sa...

Underbar!
Jag hade gärna tagit en sådan dress också :-)
Hur gamla är dina små?

Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Ha så trevligt. Och om inte annat kanske sonens body kan användas som en slags mössa.

4U2 sa...

Ha det riktigt trevligt! :)

Ann-Sofie sa...

Tajta jeans, en rockig t-shirt och skinnjacka.

Petra sa...

Vill ha också. Vuxenstorlekar?
Ha en toppenkväll.

Roggan sa...

Vilken häftig tröja. Ha en underbar kväll då.

Elin Gabriella - Mops, chihuahua och en liten prins i magen ♥ sa...

Suuuperfint :)

Anna sa...

Låna lillkillens kläder :)
Du hittar säkert någe bra!
Kram

Malla sa...

snygga kläder :)
tjaa ngt coolt kanske du kan ta på dig? en läderkjol!

Barnens Hjältar sa...

Hoppas du hade trevligt! Mini Robbie där, helt klart rockstjärnestatus :-)

Madlar sa...

En liten stjärna på din himmel? Absolut <3

Tove Kungsholmen sa...

Vad söt han ser ut att vara!

Jessica - mamma till alicia sa...

Fina kläder :) Gillar stjärnor jag :)