Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 20 december 2011

Möt 18-åriga Västgötskan (tydligen)...


Så här såg jag ut när jag var i "20-någonting-krokarna". 


Tydligen ser jag fortfarande likadan ut, för igår när vi var på systemet fick jag visa LEG...?! Hallå eller?! Den var jäkligt oväntad! *Skrattar* Jag hade dessutom både sambo och ett av barnen med mig...

Ja ja, det är väl bara att inse. Nu är man såpass gammal att man faktiskt ser det som en komplimang. Ha ha! ;-)


18 som har tyckt till:

Barnens Hjältar sa...

Hur gammal är du? Jag fick visa leg i somras och jag fyller 40 om tre månader!!!
hade iofs keps på mig :P

Petra sa...

Åh en dröm för mig att få visa leg på systemet.
Kram

4U2 sa...

Absolut! :) Menar, ta till dig!

Rut-Knut-Tjut sa...

Ja, jag ser då iaf likadan ut som när jag var 20... (eller?)

Jag fick visa leg när jag skulle köpa Ipren på Coop, då skrattade jag nästan.

Kram

Freedomtravel sa...

Nu vet ju inte jag hur gammal du är, även om du förstås på pricken ser ut att vara 18!
Själv har jag råkat ut för det där att visa leg ganska länge, dock inte de senaste fem - åtta åren. Förutom i Norrland för två år sen. Då fick jag visa leg varje gång jag gick in på Systemet. Antingen så har de nån helt annan regel där (typ alla som är under 50 alternativt ser allmänt misstänkta ut ska visa leg) eller så bör man se ut på ett helt annat sätt i Norrland när man är över 30??? Eller så väljer jag att ta det som en komplimang, jag ser sjukt ung ut, men bara när jag är i Norrland...

kattiiiiss sa...

Du ser inte en dag äldre ut!
Så njut av ungdomen ;-)

Kram och godnatt

Joanna Björkqvist sa...

Jag fick också visa leg för ett par veckor sedan, men det berodde helt och hållet på att de ville kolla så att det stod samma namn på kontokortet som på leget... DEN detaljen behöver man ju inte nämna dock... ;)

Nyckelpigan sa...

Bästa som finns när man får visa leg! Förr blev man nästan tjurig & tänkte "vafasen, de ser väl att jag är över tjugo" Nu slänger jag gladeligen fram det INNAN de hinner ändra sig hahahaha

Anneli Stålberg sa...

Jag förstår dem, du ser precis likadan ut som när du var 20-ish :)

- sa...

Grattis! :-) Jag vet känslan...har också vart med om samma sak, fast det var några år sen förstås..;))

Villa Frejas bokblogg sa...

Komplimang såklart.
Men har de det så lugnt på bolaget att de har tid att be oss tanter att visa leg ;)

Gaymasen sa...

De måste ta leg på vissa emellanåt, det kommer upp på deras display.

HAHAHHAAHA. Nej skoja bara. Kul! Alla som är "äldre" blir så glada att visa leg. Jag längtar efter den dagen de inte frågar efter leg. Men då börjar jag väl sakna att de aldrig mer frågar efter mitt leg. ;-D

Och ullkalsonger? Låter rätt.. HETT. Haha.

Jempa sa...

Det har hänt mig några gånger på sistone också, och man blir lika varm inombords av lycka varje gång. ;)

Anonym sa...

Haha! Grattis! :)

Det var ganska längesedan jag fick göra det, men jag togs faktiskt för att vara dotterns syster för ett tag sedan. Det lever jag lite på... ;)

Robert sa...

Snart blir du san har:
http://www.youtube.com/watch?v=-ZLA6U0Yers

Duktiga Tjejen sa...

Jag var senast på systemet för lite mer än ett år sedan och de bad inte om leg! FAN! I look old now.

Västgötskan sa...

Ha ha! Tack käre bror. ;-)

Ann-Sofie sa...

Fick visa leg när jag var runt 35 jag sa tack expediten sa förlåt och killen bakom asgarva.