Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 22 december 2011

Tuttar som tuttar?!


Åh, vilken härligt lugn morgon. (Säger jag, när sambon fixade i ordning barnen innan han stack till jobbet. He he!) ;-)
Jag låg och drog mig till strax före 09. Inget "lämna-på-dagis/skola-stress"! Sköööönt! Just nu sitter barnen i köket och pärlar. Vi får se hur länge de kan hålla sams... *harkel*


Sen tror jag att vi avslutar detta morgoninlägg med ett citat från gårdagen. Sagt i duschen (mellansonen), med smått chockad ton i rösten:

"- Mamma, vet du vad?! XXXXX (lill-skiten) har lika stora tuttar som morfar!"

14 som har tyckt till:

Petra sa...

Åh vilket lugn det verkar vara hos er.

Bella sa...

Samma här. Så skönt att få ligga kvar i sängen lite längre :)

- sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :D Tack för dagens garv! Av ungar och fyllehundar....;)))

Anonym sa...

Morfarn kanske inte blir så glad, men vissa sanningar får man höra vare sig man vill eller inte... ;)

Härligt med sovmorgon, tog en jag också. Utvilad och promenerad ska jag nu ta tag i julandet.

Bloggande 4barnsmamma sa...

Haha! Nu blev jag lite gladare:)

Åsa sa...

Samma som här då :)
Underbart med jullov :)

Miss M sa...

Hahahaha, det är JAG som tackar för moronens första skratt =)

Härligt att vi har samma humor =)

KRAM

Gafflan sa...

Hahahaha! Ungar!! Dom är så underbara i allt som hoppar ur deras mun. ;DD

Anonym sa...

Barn är trevlig:-)

Jag önskar dig en riktigt God Jul.

Kram
Elna

Elin sa...

Haha ärliga härliga ungar;) Min femåring pekade på min arammade tutte i duschen för nån månad sen och sa- oj vilken rostig tutte du fått mamma...rostig eller rynkig?? Same same haha... hmmm..,
Önskar er en god jul, här har magsjukan valt att besöka en stressad barnfamilj dagen före flygresan 100 mil norröver:(
Inte okej nånstans.

Västgötskan sa...

Elin:
Ha ha! ROSTIG tutte..?! Ja, den var ju...eh...intressant. :-D

God jul på dig med! Hoppas magsjukan försvinner snabbt som tusan! :-O

Ezter sa...

Fniss... god jul!

Barnens Hjältar sa...

Haha, ungar är fenomenala med sina kommentarer :-)

Malla sa...

hahaha :D