Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 15 december 2011

Det var då...


Idag smattrar regnet mot fönsterrutorna här i västgötska skogarna.
För nästan exakt ett år sen såg det ut så här:


Ute på skogsäventyr med vännens häst och släde. 
Snö och myyyys. (Men kallt som satan var det där i vagnen, minns jag).
Härligt(!) (kan konstateras så här i efterhand)! ;-)

21 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Det ser SÅ mysigt ut!

Smått deppigt att det blir en grön jul...

desperat hemmafru sa...

Plötsligt barndomsminnen upp hos mig som jag inte visste fanns! Jag hade ett gotlandsruss när jag var liten och någon vinter körde vi faktiskt släde med honom. Så coolt! Tack för den "backflashen". :-)

Nyckelpigan sa...

Vilken härlig Bild! Ser ut att vara hämtad ur Madicken =) Visst är det härligt med vit kall snö men min elräkning gillar detta väder kan jag lova hihi :)

Bloggande 4barnsmamma sa...

Ojojoj! Fint!

Nett sa...

Vilken skillnad, men jag tycker det är kallt nu med ;)

Jempa sa...

Man riktigt SER hur kallt det var, men otroligt fint.

Barnens Hjältar sa...

Ibland funkar man så bra att man inte ens behöver veta att/om man har diagnos. Det är när det ställer till det för en på daglig basis som man kan ha nytta av en diagnos. Ibland är skillnaderna hårfina och ibland enorma. Jag ligger lite mitt emellan jag. Jag är så envis så ag bestämt mig för att försöka leva utan mediciner vilket gör att jag går på lite fler törnar än vad jag måste kanske :P

Petra sa...

Vill ju verkligen hellre ha den där snön istället för detta jäkla tråkiga vädret.

carola sa...

åh så underbart.
Lite avis blev man nu..

Sånt man ser på TV bara:)

kram

Amanda sa...

Åhh vilken mysig bild! Att det ser ut att bli en grön jul i år är så deppigt :(

Tillfällan sa...

Hans rumpa ser ju helt skev ut. Men söt ändå :D

Shamrock sa...

Nog är det skillnad på vädret mot förra året alltid. Men jag föredrar nog snö och kallt framför årets variant

Erika sa...

Så mysigt. Påminner mig om när jag var yngre och jobbade i stall. Jag saknar det ibland.

Anna sa...

Åhh va mysigt, vi får väl hoppas den kommer nästa vecka i allafall.

Ha de bra!
Kram

Västgötskan sa...

Tillfällan:
Han spände väl den "skinkan" som var närmast kameran? :-D

Malla sa...

här regnar det med,,,nästan all snö är borta igen..:(

Villa Frejas bokblogg sa...

Det är ju så det ska se ut i december. Å vad jag vill ha snö.

Nettan sa...

Jag är verkligen ingen fantast av snö och kyla men jag måste erkänna att det ser mycket trevligare ut än vad det gör idag. I Skåneland regnar det och det blir aldrig riktigt ljust med alla gråa regnmoln. Man känner sig faktiskt lite moloken av gråskalan ute. / Nettan

Caroline sa...

Ojoj vilken skillnad mot förra året!

Haha, nej jag gick inte i pyjamasen. Jag bytte om till arbetskläderna. :)

Ha en fin kväll!

Anneli Stålberg sa...

En del saker är så härliga. Särskilt i efterhand :)

http://hannaskrypin.se sa...

Åh så härligt det ser ut!