Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 18 december 2011

Så j***a trött på....

Det är mycket snack om vädret nu för tiden...

Kanske inte så roligt att diskutera egentligen. Men jag måste bara säga; Jag är så trött på det här gråa, tråkiga, att jag inte vet vad...?! I natt kom runt 1 cm nysnö.
E.N. Y.N.K.A. C.M.!!! Det ska vara minusgrader imorgon också, sen ska det regna onsdag och torsdag... *suckar*

Det enda jag kan tänka just nu är: Lite sol, bad och...tja, ett 10 veckor långt sommarlov helt enkelt. Det hade inte varit helt fel nu!



6 som har tyckt till:

Petra sa...

Mmmmm, vinter=kallt och snö. Sommar= sol och värme.

Åsa sa...

Nä, "Vinter" liksom... bättre vill vi ha!!

kattiiiiss sa...

Nä snö och minusgrader!
Men om 6 mån som och värme ;-)

äppelblomman sa...

Åh ja visst ska de vara snö! Här är det underbar nu, men såg att det skulle vara så där 5 plus o regn på julafton:(((
Kram K

Anneli Stålberg sa...

Det hade inte varit fel alls :)

- sa...

Ja, samma här. Blev så glad när det faktiskt la sig lite nysnö iaf på backen..det har snöat sen i lördags men har bara blivit pölar på marken - tills igårkväll. Men det är ju så lite så gör man en snöboll blir det liksom inget kvar...

Men hunden är glad iaf! Tills det smälter ihop för det gör det väl idag elelr imorrn..