Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 29 december 2011

Ma(c)ka...



Äldsta sonen har helt klart börjat snappa upp humor från sin morbror. Världens sämsta humor, enligt mig. ;-)

Mellansonen: "- Mamma, kan jag få en macka?"
Jag: "- Nej, jag ska snart sätta på makaronerna. Du får inget innan det."
Äldstasonen: "- Då får han ju macka! Ma(c)ka-roner..! (Och så skrattar han åt sig själv).

Åh, herregud. Vart ska detta sluta?! 



13 som har tyckt till:

Ezter sa...

Humor kan vara svårt ibland ;)

Husfrun sa...

Hahaha, å herregud :)

Ann-Sofie sa...

Hahaha :)

Malla sa...

höhö :P

stoffisen sa...

Åh herregud! Jag förstår inte poängen haha är jag dum?!

Well, ha får ju en smörgås iallafall ;) kram!

Finurliga Fröken sa...

Nja.... kanske inte min typ av humor. man får hoppas att den blir bättre med åren =) Kram

Katarina sa...

Haha man får så roligt som man gör det ;-)

Chrissan sa...

Nästa generation komiker.;)

Västgötskan sa...

Stoffisen:
Kanske är Göteborgshumor... He he! ;-)

Fröken Hulda sa...

Hahaha...

fruntimmerslivet sa...

Haha! Känner igen det där. Min son har ärvt en hel del egenskaper av sin morbror också. Både bra och mindre bra, kan jag tycka... ;)

Anneli sa...

Jag tycker att det var kul. Jag gillar barn som har humor :)

Anna sa...

ha ha smart kille :)
Kram