Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 2 december 2011

Vill ni söka ett högaktuellt jobb?!


Man kan ju inte bli annat än full i skratt! Det känns, av förklarliga skäl, fullständigt malplacerad... Och inte en utan tio (!) stycken också. Hi hi!

(Men visst, de är klart att de ska vara förutseende).


8 som har tyckt till:

äppelblomman sa...

Ha ha ha, ja eller så kan de ju skotta vatten;-)
Kram K

desperat hemmafru sa...

Vadå??? Just i det här läget skulle jag absolut hoppa på jobbet! Men det finns ju andra dagar som jag hellre skulle vara hemmafru. Gissa vilka. ;-)

Petra sa...

Hihi, undrar om någon nappar?

♥ Sojka ♥ sa...

haha precis! Men nått lärde han sig iaf. :)
Kram!

Janne sa...

Godmidag jag skulle nappa om jag ändå fick lön utan behöva skotta snö som inte finns *s*
Trevlig helg

Nettan sa...

Lättförtjänta pengar om det är fast lön dock men annars känns det låååångt borta :-) / Nettan

Suzan sa...

hahaha

Madlar sa...

Ooppss, men snöhelvetet kanske brakar loss till jul? Det ligger nog bara o lurpassar, invaggar oss i falsk säkerhet innan det överrumpar o vi en morgoan vaknar till 1 meters snödjup utanför fönstret.