Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 17 december 2011

Jultomten har varken skägg eller strumpor på!


Såg reklam på tv4 att "Jul med Ernst" ska visas nu på måndag. Jag tyckte inte riktigt om honom från allra första början. Han kändes lite "för mycket" på något sätt. Nu tycker jag att han är rätt mysig. Lite som en "jultomte" utan skägg och utan strumpor! ;-)

Han är förmodligen en sådan person som man antingen älskar eller "hatar".
Vad tycker ni om Ernst Kirchsteiger?



14 som har tyckt till:

Nyckelpigan sa...

Jag tillhör Hatar-gruppen. Fyfasen vad den karln är läskig... Rysvarning. =)

Petra sa...

Han får klart godkänt här hemma hos oss.

Mallan sa...

Ja, han är mysig. Mesig, men mysig :-)

kattiiiiss sa...

Jag gillar honom!

Nina sa...

Han får godkänt hos mig med, i lagom doser... ibland blir det för käckt även för mig liksom! =)

Tove Kungsholmen sa...

Illa! Men så länge han inte är naken så... (apropå rubriken)

Bröllopsmusikfråga hos mig för den som är sugen!

carola sa...

älskar honoom:)


kram och nattis

anette sa...

Fantastisk härlig kille :) tycker jag,
entusiasmerande och kreativ

kram i sena kvällen

Nettan sa...

Alltså jag har väldigt svårt för den karlen. Att allt är så mjukt, mysigt och positivt precis hela tiden. Gillar inte alls / Nettan

äppelblomman sa...

Jag gillar honom! Åh han har väääldigt god smak inom inredning!!;)
Kram K

- sa...

Jag har lite svårt för hans överentusiasm och en del av hans kreationer när han inreder...

Cissi sa...

Han är ju hel mysig! ;)

Susjos sa...

Inte min kopp av te...

Unknown sa...

Nej kommer Ernst på Tv:n så stänger jag av.. !!!