Min träningsblogg - Rund är också en form!

söndag 18 december 2011

Nostalgi!

I samband med att de sätter upp en ny teateruppsättning av "Dirty Dancing", pratade de om och visade några scener från filmen på TV4 nyhetsmorgon. Åh, nostalgi! 
Jag tror jag har sett den filmen minst 20 gånger! Klassiker!




"- Nobody puts Baby in a corner!"


7 som har tyckt till:

kattiiiiss sa...

Jag älskar ju såna filmer. Grease, Fame osv. Kan se dom om och om igen!!

Villa Frejas bokblogg sa...

Jag har bara sett den en gång, kan du fatta! ;)

Gaymasen sa...

Morsans favoritfilm, haha.

Och jodå tomtenissarna ska nog få veta både det ena och det andra nu när taket är borta. ^^

Anonym sa...

En av det bästa...

Shamrock sa...

Vet inte hur många gånger jag har sett den

Joanna Björkqvist sa...

Jag gillar också den! Och Patrick Swayze var en så otrolig duktig dansare! Har du sett när han dansar med sin fru Lisa på en gala...? Oändligt vackert...

http://www.youtube.com/watch?v=7Y0TWOttkVo

Susjos sa...

Älskar den!!!