Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 6 december 2011

En glad, en inte såå glad.

Nu är sambon ute och reser (igen). Sen är han hemma hela december (vad jag vet). Skönt!

Barnen har somnat och jag sitter här med mina beskyddare, som tidigare idag var ute och busade i första snön. En mer glad än den andra (som ni kanske vet vid det här laget?) :-)



Nu blir det Desperate Housewives för min del. Ha en skön kväll!

11 som har tyckt till:

Gafflan sa...

Ha en skön kväll du också.

kattiiiiss sa...

Sätt koppel på sambon också så vet du vart du har honom ;-)

Hundarna är bedårande!
Otroligt vackra.

- sa...

Katarina har nåt på spåren där tycker jag..haha. Och hundarna är ju kanonfina. :) Man kan inte ana på bilden att den ena är en djävulshund..hehe.

(reklampaus i desperate housewifes och en pitstop vid datorn)

Västgötskan sa...

Jodå Anneli, anledningen till att hon är kopplad är för att hon inte ska ursinnigt attackera människor och djur omkring sig! (Eller ja, så var det kanske inte....) ;-)

terese sa...

Fin bild på vovvsisarna

Anneli Stålberg sa...

Vilken härlig bild men hundarna i snön :)

Petra sa...

Gott att han är hemma, samma som mig. Inga mer jobbresor detta år.
Kram

Camilla sa...

Grrr..och så är det sista Desperate Housewives för säsongen. Till våren fortsätter den.
Till våren!!
Fattar du hur länge det är dit?
Kram på dig!

Nina sa...

Oj vilka fina! Jag är ju lite ny här måste jag erkänna men har redan fastnat och vill läsa mer! =)

Jempa sa...

Vilken fin bild på vovvarna!

Nett sa...

Härligt att veta att han är hemma resten av December sedan :)