Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 5 december 2011

Tonåringar med historia?

När jag var och handlade imorse kunde jag inte låta bli att skratta en aning. Vid bokavdelningen stod ett helt ställ med följande självbiografi:


Med risk för att låta lite elak, men hur mycket historia kan ett "11-årigt" (Nej, jag vet att han inte är elva..) liv innehålla...? Förutom att hans föräldrar inte var tillsammans under hans uppväxt?

6 som har tyckt till:

Nett sa...

Ja lite skrattretande är det ;)

therese sa...

sv: jaså! ingen snö ännu heller? :D sköööönt

Malla sa...

nej, han har väl fyllt 12 nu? haha herregud jag vet inte vem han är men han måste ha varit med om mkt.

Petra sa...

Mycket skall man höra innan öronen trillar av. Fy vad tramsigt!

Villa Frejas bokblogg sa...

Hm... en del hinner med mycket på fasligt kort tid.

Amy sa...

Han tjänar pengar på lättlurade unga tjejer tyvärr.
Och historian är väl: jag föddes, la upp en video på youtube, fick kontrakt, sjöng massor och nu är jag författare också. Blah!