Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 6 december 2011

Puppylove Del 2

Idag när jag skulle hämta sonen i skolan var jag lite sen, men han hade ändå inte kommit ut och väntat.
När jag gick in till hans korridor såg jag att han busade med en tjej i sin klass. Samma tjej som sa att han var så söt sist .

När vi gick ut till parkeringen frågade hon om inte hon och sonen kunde leka någon dag och han tyckte det lät som en bra idé. Hi hi! Sötisar! :-)


14 som har tyckt till:

Fia sa...

jag kikar förbi :)

Petra sa...

Love in the air. Sött.

kattiiiiss sa...

Det ska börjas i tid ;-)

Joanna Björkqvist sa...

Sönosar!

Janne sa...

Det gäller börja i tid hitta sin love *s*
Svar..Jobbar parkarbetare 98 & utomhus jobb
mvh janne

Anna sa...

Gulligt, hon verkar inte blyg heller ;)
Kram

Susjos sa...

Gulligt! :)

♥ Sojka ♥ sa...

Nä det har dem verkligen inte! =)

Det räcker med att jag bara sminkar mig lite så ser jag helt annorlunda ut. :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Gullungar!
Här hemma har vi en fyraåring som är förlovad och planerar bröllop med bästa killkompisen som hon vill bli kär i. Han är lika gammal men tycker att hon är för liten ;)
Och stora tjejen har en pojkvän minsann - han frågade chans i fredags, hihi :)

Västgötskan sa...

Anna:
Nej du, blyg är hon INTE den tjejen! Hi hi! Hon vet vad hon vill ha. ;-)

Husfrun:
Jaså, han vill ha lite "mognare" kvinnor alltså. Ha ha! ;-D

4U2 sa...

He, he sånt är kul ... sötnosar!

Anonym sa...

Åh, vad mysigt...

Minns när "min lille", som nu är 22, kom hem från Lekis med kärleksbrev i ryggsäcken. Det var inte så många ord i dem, men desto mera hjärtan. :)

Västgötskan sa...

Ja, visst är det gulligt? Värmer mors-hjärtat helt klart! :-D

Malla sa...

sötongar! :)