Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 5 december 2011

Lycka som förälder är...


...att ta en dusch efter att barnen lagt sig och slippa knö flera stycken på 2 m2...! ;-)



Ha en skön kväll därute!


8 som har tyckt till:

Cissi sa...

Detär verkligen lyxigt! Hoppas du har en bra kväll!

Nettan sa...

Hear, hear. Jag behöver inte säga så mycket mer tror jag :-) / Nettan

Gafflan sa...

Haha! Jag minns det som igår!! Helt klart lycka att få egen tid och plats i duschen. :D

Anonym sa...

Lyx! Och få ha så varmt man själv vill!

kattiiiiss sa...

Wunderbar!!

Sov gott
Kram

Barnens Hjältar sa...

Jag håller med, så länge barnen är vakna får man knappt två sekunder själv så duscha är inte att tänka på när de små är vakna för då följer de med dit med haha

Villa Frejas bokblogg sa...

Känner igen det där.
Mammaaaaa, jag vill också duscha. Eller; mammaaaa, jag ska bara bajsa ;)

Lairama sa...

Ja, preferenserna för vad lycka är förändras verkligen när man har fått barn :)