Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 20 februari 2009

Varför inte bara säga: Sex, sperma och mens istället? :-P

Vi pratar tydligen så här, numera. (Se nedan). *funderar om jag gör det och har förträngt det*
Nej! Inte sjutton säger jag "Vitkissa"??? Vem gör det?! :-O
Hade varit väldigt roligt att veta hur aftonbladet har fått fram detta...

Mysa: ha samlag
Myspinne: mannens könsorgan
Vitkissa: få utlösning
Mysrester: sperma
Trosjucie: slidsekret/flytning
Tant Röd: mens
Tjejmagen: livmoder och äggstockar
Bebisverkstad: planerar barn



http://www.aftonbladet.se/wendela/article4461435.ab

4 som har tyckt till:

Seven sa...

Det där kommer från Familjelivs nya ordlista som även blev publicerad i första numret av familjeliv.se tidningen.

Anonym sa...

Familjeliv.se, där pratar man så i forumen.

Tove Kungsholmen sa...

Aha, så det kommer från FL alltså! :D Jag har ju skrivit flera inlägg om "Familjelivska" tidigare så nu lånade jag AB-länken av dig. :)

Trevlig helg!

Västgötskan sa...

Med andra ord är hälften av alla på familjeliv, blyga alt. puckade..? :-D