Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 21 februari 2009

Bojkotta hela modellbranschen!

Skulle Heidi Klum vara FET..???
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article4428214.ab
Var någonstans? Hon har ju inte ett gram fett på hela kroppen! :-O

Och vad är då jag? Flodhäst x 4...?!
Det är väl inte konstigt att dagens ungdomar får skev kroppsuppfattning?!
Hela modellbranschen borde få en stor, fet smäll på käften!


5 som har tyckt till:

Jempa sa...

Haha, ja jag påminner även om att människan fött tre barn. Helt vansinnigt..

Mikaela H B sa...

*smäller till ordentligt!*

Gurtah sa...

Det värsta är att hon är alldeles för smal för att vara snygg. Då är hon tydligen för tjock för att vara modell...? Livet är inte enkelt.
Hade det inte varit för pengarna, så hade jag valt dig 10 ggr av 10 stumpan. Men med hennes pengar medräknade... hmmm...? ;)
*puss*

Patrik sa...

Killar som kallar tjejer för "stumpan" får mig att rysa av obehag. Är det bara jag som finner det extremt nedlåtande?

Västgötskan sa...

Patrik:
Allt beror på sammanhang, så nej, jag upplever det inte som nedvärderande när min sambo säger det med glimten i ögat.