Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 19 februari 2009

Kör min sambo i en spann vatten..? :-O

Om det är några killar som läser den här bloggen, så kanske just detta inlägget är överflödig information för er. ;-)

Jag sitter och funderar på om man ska testa en sån här...? -------->
(Det är en menskopp om någon undrar).
För hur mycket pengar lägger man inte ner per år, på dessa jävla bindor och tamponger?!
(Och män klarar på att kondomer är dyra?)

Men när jag skulle kolla upp vilken modell jag ev. skulle ha så hittade jag en storleksguide, som gjorde mig både full i skratt och lite irriterad/förvånad.


Att man blir lite "större" när man får barn är väl inget som chockerar. Men vadå: "Jag är 28+" ???
Så den dagen man fyller 28 år, så vips, vidgas hela slidan automatiskt med en sisådär 2 cm...? (Vad säger du älskling, kör du i en spann vatten?) :-O

6 som har tyckt till:

Fittan Fes sa...

Hahaha, sjukt kul!!
Gillar din blogg :D
Kolla in vår!

Anonym sa...

haha!!

jag ska nog också ta och köpa en sån där kopp tror jag.

Anonym sa...

hahaha! :P

Jempa sa...

Men vafan, gud va konstigt..

Har fortfarande inte fått tillbaka mensen efter förlossningen, så det känns väldigt avlägset än så länge.. :)

Alexandra sa...

Jag undrar jag om det finns ngn själ där ute som koppen inte har fungerat för?

Det lilla jag hört om den har bara varit bra och jag är ju supernöjd.

Daniela sa...

Jag rekommenderar menskoppen jätte mycket! Har haft min i 2år nu och vägrar använda annat. Usch å fy och tvi för bindor och tamponger. Själv har jag av märket lunette, den större storleken. De hade från första början bara en storlek men kom efter något år ut med en mindre modell för att folk tyckte den större var så stor (utan att de ens prövat). Jag är 25+ och har inte fött barn :)