Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 9 februari 2009

Raw Comedy Club

Har ni inte sett "Raw Comedy Club" på kanal 5, TITTA nästa vecka kl 21.55!
Sååå roligt (om man har min sjuka humor vill säga)! :-D

Och jag måste hålla med Özz Nûjen (även något Magnus Betnér säger):
Man måste kunna skämta om allt! Skämtar man bara om vita, blir de svarta diskriminerade. Skämtar man bara om kurder, blir ju muslimerna diskriminerade. Osv... ;-)


God natt på er! Imorgon är det jobb för min del. (*försöker inse att jag måste gå upp klockan 06...*)

2 som har tyckt till:

Gin/Ginny sa...

ah.. det är så man ska tänka alltså.. fast iof. ska jag invagga Al i min skofetish så kan det aldrig bli onödiga inköp för hennes del heller! :D

Hoppas du kom upp imorse? Här var det knappt.. Mitt kungarike för semester!!

Lilla jag sa...

Hoppas du har det kul på jobbet :). Det är ju alltid skönt att vara i vuxenvärlden ett litet tag med.
Kram