Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 10 februari 2009

Hur ska jag göra för att bli 17 år och blåst?

Alex Schulman ger på sin blogg, tips på hur man får fler bloggläsare.
Tips nr 10 är lite svårt för de flesta att uppfylla. Själv är jag inget undantag!

Det lyder:
10. Var tjej! Var dessutom 17 år. Skriv om mode på spånigt sätt.

Ja, ironin flödar. Det tråkiga är att det inte (bara) är ett skämt.
Tre av de mest besökta bloggarna tillhör sjuttonåriga blondiner.
Tillfällighet? I have no idea!

Men jag är ju i alla fall blond (naturligt). Så en ganska bra start.
Jag får nog genast gå in i duschen och fotografera min schampoflaska, så ni vet vad det är jag använder! Sånt är viktigt att veta, har jag hört!

Men jag vete fan hur jag ska lyckas bli 17 år och blåst?
Tips, idéer?

3 som har tyckt till:

Jempa sa...

Haha, jag tror nog namndroppningen är enklast ändå.. ;)

Västgötskan sa...

Jempa:
Nej, nej. Nu har jag en plaaaaan! :-D

Lilla jag sa...

Hahaha... ja du, 17 kan ju bli ett problem att bli igen...å inte fan skulle jag vilja det heller :).