Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 18 februari 2009

Pamela och hennes bröst i egen tv-show.

Varför utsätter man sig för ett sånt här program? (Svaret är kanske, i och för sig ganska uppenbart).
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/smygtitt/article4087506.ab

Men jag måste ändå säga att Pamela verkar vara ganska lättsam och cool som person ändå. (Nej, jag kanske inte är objektiv, eftersom alla blondiner har en hemlig klubb)... ;-)

3 som har tyckt till:

Anonym sa...

Jaja...
Man kan ju inte annat än berömma henne för att hon är grymt duktig på att utnyttja sina "resurser" för att bli känd och rik...

Jempa sa...

Nej, det där programmet trodde man skulle bli sådär pinsamt och hemskt underhållande (som 'Den Rätte För Rosing' förmodligen kommer att bli..) och att man liksom skulle titta på det med skräckblandad förtjusning. Men Pamelas program är bara skittråkigt och ointressant.. Trots att jag håller med om att jag ändå gillar henne som person.. :)

Jempa sa...

Jag är inte heller säker på hur jag ska tolka det, men grejen är att jag fick typ dubbelt så många unika besökare där som jag får på Google Analytics (som är extremt noggrant, visar vilka städer besökarna bor i, och vilka bloggar och sidor dom hänvisats från etc), Så jag är rädd att ganska många visas flera gånger på bloggtoppen..