Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 19 februari 2009

Tillbaka till dopingskandalen...

Jag är lite förvånad över vilken "het potatis" dopingfrågan verkar vara?
Nu menar jag inte att det INTE borde vara det. För självklart ska människor reagera.
Men med tanke på vilka reaktioner jag får här, i min okända, lilla blogg, så kan jag förstå att alla som syns i media (tränare, åkare, FIS och andra) känner obehag.

Såg idag att det är ytterligare ett (mindre) land som åkt fast i kontroller. (Vem vet, vi kanske kastar sten i glashus?)
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/skidor/article4449944.ab

Eftersom "någon" verkar tro att jag hakat upp mig på just RYSSAR, så kan jag bara poängtera att: Nej! Doping är fel oavsett vilket land som åker fast!
Det jag reagerar mest på är dödshoten, inte dopingen i sig.
(Men vill ni förklara varför dödshot inte ska ifrågasättas? Please, go ahead!)

3 som har tyckt till:

Anonym sa...

Heheh folk är så löjliga!! Du har så rätt så! Kram på dig.

Anonym sa...

hur kan man bekräfta dödshot i bloggen?
länken - in i studion!

Anonym sa...

har läst igenom hans gästbok upp till den 27 januari
http://www.bjornferry.com/Default.asp?path=1714&pageid=1486

vittnar att det finns inget "i redan grävt din grav" och inget hot alls, endast bråk med norrmän.
det finns oxå dikter i en ondsatirisk stil, utan INTE NÅGA HOT