Min träningsblogg - Rund är också en form!

lördag 21 februari 2009

Den rätte för Rosing - Det kommer nog bli lite "hatkärlek" där...

"- Jag har vuxit som människa och blivit mycket starkare, men om jag funnit kärleken eller inte, får ni se i programmet" säger Linda Rosing efter programmet "Den rätte för Rosing".

Starkare? Det är väl inte så konstigt. Jag hade också fått världens "självboost" om jag hade en lång kö med karlar ringlandes utanför min dörr! ;-)

Känner jag mig själv rätt, kommer jag titta på programmet även om jag egentligen inte VILL. Det är ett sånt där idiotprogram som man ser, bara för att se om människan gör bort sig eller inte.

Förresten... Vad har hänt Linda här..?!
En atombomb slog ner, fylld med silikon och hårspray?

4 som har tyckt till:

Jempa sa...

Fast såg du hur killarna i kön såg ut.. Jag hade nog sprungit för livet.. :)

Anonym sa...

Jag kommer också kika.. TYVÄRR!!
Linda Rosing vet vi ju är lite blåst och har läppar fulla med mirakelmedel men vad är det egentligen för nötter till killar som söker sig till prgramet? SUCKAR... Stackars Linda...

Anonym sa...

Hahahaha vore så jävla grymt kul ifall hon valde 19 åringen. Han har bergis slagit vad med grabbarna och vill säkert bara en sak med henne. Där skulle du ha den bortgörelsen du letar efter. =)

Anonym sa...

haha jag tänker som dig!!!

din blogg hamna under mina länkar. hoppas helgen varit bra?