Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 9 februari 2009

Mina söner är tonårstjejer?! :-O

Mina söner har blivit besatta. Av andar, tillhörande två tonårstjejer. Så måste det vara!
För annars är det väl inte normalt, att de i den här åldern ÄLSKAR att duscha? Varmt, länge och helst flera gånger om dagen (om de bara fick)... :-D

4 som har tyckt till:

Lilla jag sa...

Hihi, nä vem vet. Kanske bor det en tjej i honom ;). Nädå, han har bara insett hur skönt det faktiskt är :D

Västgötskan sa...

Säger hon, vars son gick omkring i högklackat och handväska för inte så många års sen. Hi hi! ;-)

Lilla jag sa...

*asg* Jaja, men det blev ju som det skulle sen ivf. Har försökt att fråga om han inte ska prova en kjol, men då får jag en blick utan dess like. Om blickar kunde döda typ, hahaha

Västgötskan sa...

Det får bli en kjol i paketet i augusti. Och så är Björn beredd med kameran, för att fånga minen! :-D