Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 27 februari 2009

Mer naket?

Ibland känns bloggens layout helt rätt.
Ibland har jag lust att spy på den. För mycket "plotter"...

Har provat något helt annat här. http://theoneyouthinkyouknow.blogspot.com
Säg gärna vad ni tycker. Vilken är snyggast? Andra synpunkter?

Jag är nog lite "rädd" för att bara byta designen rakt av.
Man blir lite "hemmavan" på något sätt... :-)

5 som har tyckt till:

Anonym sa...

jag tycker du ska byta! Gillar enkelhet!

Jempa sa...

Den nya var jättefin tycker jag!

Anonym sa...

den andra var mer stilren...denna är ju också fin, fast på ett annat vis. trevlig helg. kram

Tessan sa...

WOW!
Den nya är skitsnygg!!

Anonym sa...

Den nya, du verkar skriva ganska rakt, då är den andra mer du, säger jag utan att känna dig alls! :)