Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 18 februari 2009

Jag är tydligen kompis med Blondinbella också.

Kunde inte låta bli att skratta åt en kompis som gjorde blogmap.se-testet. (Där jag blev mest lik Schulman). Så här skrev hon:

Åhhh du klaga inte om att din blogg liknar schulman...!
Gjorde samma test och jag fick BLONDINBELLA...??!
Jag som alltid trott att vi lever på helt olika planeter. Ujujuj. Får skämmas resten av livet!

"Har självförtroende som få och nöjer sig bara med att vara nummer ett. Pälsbeklädd Bambi på hal is". = mig tydligen.

Till hennes försvar måste jag säga att hon är verkligen inte lik Blondinbella. Inte på något sätt! Så testet kanske ska tas med en nypa salt.
Hennes reaktion var desto roligare...! Ha ha! :-D

7 som har tyckt till:

Anonym sa...

Blondinbella är hemsk, men Schulman förtjänar all heder efter detta fantastiska initiativ:

http://www.1000apor.se/blogs/alex/jag-angrar-mig-angrar

Västgötskan sa...

Robert:
Faktiskt ett av de FÅ inlägg jag har läst på hans blogg. Ha ha!

Gurtah sa...

Mycket roligt!
Ska vi ha Lost-fest älskling så du kan raka av dig håret...? ;)

Anonym sa...

Du e snyggare än blondibella....och smartare. ;)

Amathea sa...

Och jag blev en av systrarna graaf ja :-D

Västgötskan sa...

Björn:
Det är ju bara att bege sig till din syster. Jag vet hur hon behandlar andra med rakapparaten... :-D

Miss Decibell:
Tackar och bockar! *men har svårt att ta till sig komplimanger* :-D

Amathea:
*asgarv* Trevligt. :-)

Alexandra sa...

Jag säger bara hihi =)