Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 26 februari 2009

Grey´s Anatomy : Izzie & Denny 5x10

Människor som kommer tillbaka från de döda är blassé.
Det är idiotiskt, ett tecken på dåligt manus.
Vanligtvis!

Men när det gäller Izzie & Denny i Grey´s Anatomy så kan jag ändå inte låta bli att tycka att det är bra. Brilliant! Det här är från säsong 5, avsnitt 10.
Så jävla klockrent! *skrattar*




4 som har tyckt till:

Moosan sa...

Jag ÄLSKAR Grey`s!! Den scenen är toppen! :-)

Västgötskan sa...

Ja, men nästan alla deras scener är bra.
De har så otroligt bra kemi! :-)

Jempa sa...

Ja det var riktigt roligt faktiskt! :D

Tessan sa...

Hmm... är lite kluven faktiskt. Just den scenen var kul och den då de först rörde vid varandra var kanon. I övrigt tänker jag faktiskt "låt tösabiten få fortsätta med sitt liv med en man som älskar henne och faktiskt lever". Hur manusskrivarna ska knirka sig ur detta utan en Izzie med krossat hjärta, det vete fåglarna...

(jag vet, nu kommer jag i onåd hos min kära västergötska...haha)