Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 18 februari 2009

För mina tvångstankar vidare...?

Jag har nog fört över tvångstankar till min son (?)
När jag ska ta ett glas vatten måste jag ALLTID skölja ur glaset 2-3 gånger innan jag kan fylla det med vatten och dricka. (Det spelar ingen roll om glaset är nydiskat).

Idag när sonen skulle ta vatten, så gör han likadant?! Sköljer ur det ett par gånger och fyller sedan glaset.
Jag fick lite ångest. Vad lär jag honom egentligen...? :-(

6 som har tyckt till:

Ina sa...

Vad glad att det är bara det så länge, hahaha. tänk nu efter om det är flera saker du har som han kan ta efter som kan bli lite pinsamt.. hehehe. Läste på en blogg att man kan ha en sk IP-kod läsare, så de som är sk anonyma med komentarer kan man spåra ändå, Ska se om ajg hittar den.

Tove Kungsholmen sa...

Haha! Håller med Katarina. Och om hon hittar IP-kodläsaren så vill jag gärna ha länken. Vet iofs redan vilka IP-nr som besöker mig men det här är ngt annat antar jag?

Tack för att du nästan alltid kommenterar btw! :)

Anonym sa...

Heheh lite komiskt är det allt =)

Anonym sa...

Jag måste alltid blåsa en gång i glaset innan jag använder det. Helknäppt, haha..
Har hänt att jag sköljer ur det oxo :-p

Västgötskan sa...

Ja, jag får väl vara glad att det inte är något värre. :-D

Dino78 sa...

Haha, såna där små manier har jag med!
Du skulle sett mig förut...när jag höll på med små ruitualer för att veta att jag hade nycklarna där de skulle vara...hehe.
Hur som helst så har jag blivit utmanad i min blogg och man skulle utmana vidare 6 st. Eftersom du är en av de vars bloggar jag läser så utmanar jag dig, frivilligt att delta förstås - jag ville bara de skulle se fint ut att jag kunde utmana 6 stycken :-D
http://dino78.blogspot.com/2009/02/utmanad.html