Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 19 februari 2009

Hur styv ska man ha...?

Diskussion på MSN:

A: Blå var fin. Vilken hårdhet och storlek blev du rekommenderad?

Jag: Tycker storleksguiden var luddig. Förutom att jag vet att jag ska ha strl L. Men hur vet man om det ska vara räfflad, slät, kort, lång..?
Varför tog du den blåa? Du som rider borde väl ha den styvare?

A: Den är styv.

Jag: Vilken hade du sa du?

A: Ska kolla vad den heter. "xxxxxxx". Fanns på sidan 2, bland L-storlekarna.

Jag: Ah, den ALLRA styvaste. Men jag är inte ju inte så aktiv som du. Är det svårt att få in den pga styvheten, eller...?


Och ja, vi pratar om MENSKOPPAR! ;-)

6 som har tyckt till:

Alexandra sa...

Haha

Alexandra sa...

Du glömde sista svaret...

A: Nä in går hur bra som helst

Ida sa...

*asg* Ja man kan ju bara undra, och fundera.. spec om man har en livlig fantasi... *fniss*

Tove Kungsholmen sa...

Uäh! Jag trodde i min oskyldiga hjärna att det handlade om hästar. Nu blev jag lite illamående faktiskt.

Men jag tog inte ett dugg illa upp av ditt inlägg om snitt! Är som sagt av åsikten att alla ska göra det som passar dem. Impad av att du orkade läsa mitt! :o

Gonatt Malin! ;)

Tove Kungsholmen sa...

Inser att mitt senaste inlägg är rätt äckligt också. :D Beror på vad man ogillar i snuskväg helt enkelt!

Mamasnest sa...

Jag fattade direkt! Menskopp rules!