Min träningsblogg - Rund är också en form!

måndag 16 februari 2009

Är jag en sadist-mamma?

Diskuterade med en kompis nyss och vi kom fram till att vi är nog "sadist-mammor".

Yngsta sonen hade krypit in under en massa "vik-stolar" och fastnat med ena benet i vår stora ljusstake. Trångt som tusan och han satt verkligen FAST! Kunde varken komma framåt eller bakåt.
När han sitter där och illvrålar riktigt förbannad, inte går jag fram och hjälper honom. Jag går och hämtar kameran. Sadist-mamma nr1...! Ha ha! :-D

Men vid såna tillfällen/ögonblick KAN man ju inte låta bli. Eller...?

5 som har tyckt till:

Gin/Ginny sa...

hehe.. klart man ska föreviga alla ögonblick! :)

Jempa sa...

Haha, nej allt måste fångas på foto. Han kommer skratta åt det om 10 år.. :)

Anonym sa...

Stackars min lilla pojk....
Tur att jag snart ska vara pappa-ledig... ;)
Ps. Blev kortet bra...? Ds. :D

Västgötskan sa...

Älskling:
Jag tog en hel "serie", så några kort är nog användbara... :-D

Anonym sa...

Haha... Vilket svin.. Jag hade blivit skitförbannad, stackars pojk ;)