Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 5 februari 2009

Moment 22.

Efter gårdagens promenad, så kändes det som jag fick feber (igen).
Nu, med 7 1/2 timmes sömn i bagaget så känns det lite bättre. Jag skulle nog behöva sova 24 timmar för att den här förbannade förkylningen (?) ska ge med sig.

Svårt att hinna slappna av bara, när man är hemma med två barn. Samtidigt känner man sig inte tillräckligt sjuk för att sambon ska vabba. Så efter ansträngning känner jag mig sämre igen.

Moment 22...

2 som har tyckt till:

Gin/Ginny sa...

Usch vad jobbigt sånt där är! :( Hoppas verkligen du får vila upp dig snart så du blir frisk!

och tack för "tvi:et" ;)

Mamasnest sa...

Jag känner igen det där. När min man kommer hem efter 2 veckors jobb brukar jag bädda ner mig ett par dagar, då får allt gammalt skräp läka ut. *tipsar*