Min träningsblogg - Rund är också en form!

torsdag 12 februari 2009

Min son är en man.

Vid förra BVC-besöket hade han vuxit 3,5 cm på en månad (!) men gått ner 130 gram i vikt.
Denna gången hade han gått upp 750 gram (!) men inte vuxit ALLS.

Då var det konstaterat; Han är som alla andra män.
Han kan inte göra två saker samtidigt...

7 som har tyckt till:

Anjo sa...

HAHA åh vad jag önskar den funkade på min sambo... men han har alldeles för bra koll på vad jag har för kläder....hehe attans....

Ja dessa män...ska det vara så svårt att gör två saker samtidigt....hihihi

Anonym sa...

HAHA :D

Mamasnest sa...

Hi hi, kuligt! :-)

Jempa sa...

Hahaha!

Anonym sa...

Haha, roligt skrivet! :D

Anonym sa...

*skrattar så jag kiknar*
Lysande kommentar vännen!!!!
Kram på dig!
//Nettan

Anonym sa...

suck... när ska den här myten dö ut.