Min träningsblogg - Rund är också en form!

onsdag 25 februari 2009

Inte nöjd med "bara" 6 miljoner kronor..?!

Jag hoppas verkligen det är aftonbladet som har förvrängt kvinnans ord?!
Om inte, så borde det införas en lag: "Är du inte nöjd med din lottovinst, har vi rätt att ta tillbaka den".

Vem är INTE nöjd när man vunnit 6 miljoner?!
Den som gapar efter mycket....
Och ja, med den inställningen hon verkar ha, så hoppas man att hon mister hela stycket!

(Och jag får väl tillägga, innan någon kommer med kommentaren: Ja, jag erkänner att jag är lite avundsjuk. ;-)
Men jag tycker ändå att man ska vara mer än nöjd med en sån summa!)

1 som har tyckt till:

Sexpack sa...

Riktigt så är det ju inte... "– Nu siktar jag på Drömvinsten, säger vinnaren med ett skratt." Det är aftonbladet som skriver att hon inte nöjer sig med 6 miljoner.

Om jag vinner 24 kr på lottot och säger att jag siktar på drömvinnsten eller om jag vinner 6 miljoner och säger att jag siktar på drömvinsten borde inte spela någon roll. Eller?