Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 27 februari 2009

Inget illa om Kristian Luuk, men...

Tror de verkligen att han kan fylla Ingvar Oldsberg och Björn Hellbergs kostym? Precis som Bingolotto kommer programmet, med största säkerhet, tappa tittare!
Varför inte lägga ner det, med flaggan i topp?



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article4516171.ab

4 som har tyckt till:

Anonym sa...

tror de blir bra faktist

Anonym sa...

Ingvar Oldsberg är KUNG. Svårt att fylla hans plats även om Luuk är bra.

Anonym sa...

Nja, inte Kristian han är duktig men inte till På Spåret. Kommer sakna Björn Hellberg mest!!!

Jempa sa...

Kristian borde ha stannat på Melodifestivalen istället..

Jag har nu fått själva papperet från Försäkringskassan och TROR att jag förstår. Men jag måste tålmogidt vänta tills nästa månad och se till så att jag får MER då istället..