Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 24 februari 2009

Jag lovar; jag kan generalisera en annan dag.

Jag förstod redan från början att det skulle bli reaktioner på Carola-inlägget. Hon är en person som man antingen älskar eller hatar...
(Lite som med min "soulmate", Alex Schulman). ;-)
Fick bl.a. följande kommentar:

Olivia sa...
Så, för att vara konsekvent, tycker du alltså illa om princip 99% av alla kändisar och/eller artister runt om i världen? Eller är det bara fel när Carola använder sig av botox, tandblekning eller whatever?


Egentligen borde man väl bara säga; en dum fråga förtjänar ett dumt svar. Men "sure"...
Nej Olivia, jag tycker inte att botox, tandblekning eller idiotiska uttalanden är ok! Oavsett vem som gör det.
Men eftersom jag i detta fallet reflekterade över just en Carola-artikel, varför ska jag dra in t.ex. Marcia Cross i det hela...?

0 som har tyckt till: