Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 13 februari 2009

Nästa inköp, en brösttröja? Nej tack!

Sofi Fahrman ("Sofis mode) undrar om brösttröjan blir årets diss?
http://blogg.aftonbladet.se/22226/perma/1119671

Tja, det beror ju på. Frågar du min sambo så skulle han nog tycka detta var ett ypperligt plagg för mig att bära! ;-)

Jag kan inte låta bli att undra: Hur kan man komma på tanken att designa ett sånt här plagg? Tror de verkligen att de kommer "slå"...? :-O

3 som har tyckt till:

Anonym sa...

Frågan är om han tycker det är ett bra plagg för dig att bära ute bland andra män!!??
Haha, inte så poppis....då får han pumpa muskler innan!!!

Jempa sa...

Med hennes perfekt rundade bröst hade jag säkert glatt tagit på mig den, men jag tvivlar på att den funkar till urammade taxöron.. ;D

Mamasnest sa...

Ha ha, min man skulle också gilla den, detta trots att mina taxöron skulle hänga långt utanför! :-D