Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 24 februari 2009

Den rätte för Rosing - Det är ju redan klart!

Jag kände att jag missbedömde hela programmet. Eller ja, rättare sagt vem det var som skulle göra bort sig. Linda var (konstigt nog!) den som var mest normal. (Ja, jag vet. Visst är det chockerande?!) :-O

De flesta av killarna verkade ju fullständigt "lost". De har tydligen inga problem med att skämma ut sig, även om det förmodligen inte INSER att de gör det...
T.ex. snubben som "dansade" (or so he called it...) och sjöng "Let´s do it like they do on the discovery channel". Hallå eller???


Hur som helst, jag har redan valt ut den som är rätt för Linda. Så nu kan de lägga ner serien.
Linda; välj Niklas! --->

Snipp snapp snut...


6 som har tyckt till:

Anonym sa...

Ok, får nog faktiskt hålla med dig lite där. Han var väl den som verkade vettigast. Söt med. Men söka till ett sådant program ....hallå? Tack för din kommentar, kram

Jennywise sa...

Varför Niklas? *nyfiken*

Västgötskan sa...

Fick en bra känsla med honom bara.
Han verkar lugn, trygg och verkar inte vara en sån där "se på mig typ" som nästan alla de andra var...
Att han hade barn sen innan, tror jag även är ett plus.
Men som sagt, det är BARA magkänslan. Jag kan ha fel. :-D

Anjo sa...

Såg inte mycket av programmet men det jag hann se verkade det bara vara idioter...så då litar vi på att Niclas är den rätta för henne...
Åh inte tv3 vad du missar!! Han är sådär skumt snygg....ibland i vissa lägen är han mindre snygg men så för det mesta är han bara sjukt snygg!! Du får se till att införskaffa trean helt enkelt!!

Jempa sa...

Lia var uppe och förde massa väsen, så jag såg bara med ett halvt öga. Men, var det någon som hade knark med sig?? Och kom dom på vem det var?

Han Chippendalekillen var nog bland det äckligaste jag sett..

Västgötskan sa...

Anjo:
Det måste förankras hos min sambo bara och det är inte det lättaste.. :-D

Jempa:
Japp, de hittade några ectasypiller hos en av killarna. Men de visade aldrig vem det var (igår iaf).
Nej, han är väl inte helt mysig....