Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 24 februari 2009

Är det verkligen en sån "het potatis"?

Bröllop och Bebisproduktion... Media gottar sig verkligen nu...!
Självklart är det kul att Victoria äntligen får sin Daniel, men varför allt ståhej? Är svenska folket verkligen såå intresserade av ett kungligt bröllop? Särskilt efter att större delen av densamma faktiskt vill avskaffa monarkin!

Personligen kunde jag inte bry mig mindre. Jag kanske är ett undantag, även om jag har svårt att tro det (?) Jag behöver inte vara en del av info-cirkusen. Jag behöver inte veta vilka blommor de ska ha på bröllopet, vilka som är inbjudna eller vad huvudrätten blir.


Jag hoppas bara Daniel och Victoria lever "happily ever after", för DERAS skull. :-)
End of story.

4 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Jag vill veta blommorn för MIN skull! ;)

elska sa...

jag couldn't care less känner jag. =)

Anonym sa...

Med tanke på att de redan är i "fångenskap" så hoppas jag att det blir så bra som det kan bli.
Trevlig blogg förresten!

Anonym sa...

Jag känner också att jag inte kunde bry mig mindre XD Läser till journalist och hoppas för guds skull att någon annan i branschen kommer vilja ägna sig åt kungaskrivandet, haha