Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 17 februari 2009

Det hade varit drömmen!

Jag hade mer än gärna blivit egen-företagare!
Tänk vad skönt att vara sin egen chef. Att kunna fokusera på något som var ens EGET, samtidigt som man kan vara flexibel.

Men för att kunna förverkliga den drömmen måste jag komma på vad jag skulle vilja jobba med.
Vad jag brinner för och framför allt; det jag brinner för, fungerar det i praktiken att jobba med...? (Let´s hope!)
Hm... Något att fundera på.
Återkommmer med besked om en sisådär...tja, 5-10 år kanske...(?) :-D



http://www.aftonbladet.se/wendela/jobbet/article4335799.ab

2 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Va? Göran är ju söt! Snodde AB-länken av dig. ;)

Amathea sa...

Förstår din tanke om att vara egenföretagare... men jag tycker de verkar OTROLIGT jobbigt!
Mina föräldrar är de och FY vilket meck!
Sen beror de ju givetvis på vilken bransch osv.......

hade gärna haft tryggheten som en anställning innebär, fast friheten som ett eget företagande KAN innebära ;-)