Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 13 februari 2009

Nattefrid, snääääälla....

Yngsta sonen har sovit ganska bra ett tag. *peppar peppar*

Däremot var det ett helvete dagtid idag...!
Vaknade, glad i ca 1 timme, gnäll, sova. Han sov i ca 2 timmar.
Vaknade (utvildad trodde jag), men åt och började gnälla efter ytterligare 1 timme.

La honom och han sov ytterligare 2 timmar. Vaknade och var helt hysterisk. Inget hjälpte! Efter att försökt få i honom något att äta (vad som helst), så godkände han välling. Blev lite lugnare, men jag kunde inte sätta honom på golvet. Hysteriskt skrik, så fort han lämnade min famn.

Han var vaken i ca 3 timmar (med lite hjälp). Nu har han somnat, efter att ha ätit ytterligare en flaska välling.
Hoppas friden håller i sig vad gäller nattetid i alla fall... *suckar trött*

3 som har tyckt till:

Tessan sa...

Jobbigt...
Kan det vara öronen?

Anonym sa...

Undrar också så här några dagar efteråt... var det öronen?

Västgötskan sa...

Nej, det var inte öronen.
Jag TROR att det var halsont som spökade.