Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 20 februari 2009

Jag saknade "ost".

Seriöst?
Jag skulle kommentera en annan blogg och skulle verifiera med detta ord...

*asgarvar* Kunde de inte haft med "ost" också, så hade det blivit ÄNNU mer komiskt! :-D

4 som har tyckt till:

Tove Kungsholmen sa...

Jag hatar de där ordverifieringarna. Fattar inte folk som har det. Jag + de jag känner som inte har det får typ aldrig spam. Får du spam?

Det enda som är kul är just när det blir ord och den du fick var verkligen i en klass för sig!

Har skrivit nåt inlägg om ordverifieringar tidigare, blä för dem som sagt!

Ida sa...

tja, ingen flens utan ost... :)

Mikaela H B sa...

du har fått en utmärkelse av mig i bloggen :)

Västgötskan sa...

Tove:
Nope, ingen spam (tack och lov).

Gwendolen:
Tack, ska kika! :-)