Min träningsblogg - Rund är också en form!

tisdag 17 februari 2009

A bad hair....year. =)

Senast jag klippte mig var nog i Maj. Jag vet, riktigt pinsamt!
Jag har ju i och för sig långt hår, så det är ju ingen frisyr som behöver klippas till.
Däremot börjar topparna se förskräckliga ut!!!
Ungefär så här ------->

Tur att jag ska till A-C idag och få ordning på mitt skatbo till hår.
Sen kanske jag ser ut som folk! (Förhoppningsvis...) ;-)


6 som har tyckt till:

rullgardinsflikkan sa...

Före och efterbild tack :-D

Fresa sa...

senast jag klippte mig hos frisören var också i maj... 2003! sen säger jag samma som rullis! bilder tack!

Lilla jag sa...

Haha, ja du Malin...inte för att jag tror att det syns så stor skillnad på dig när vi bara klipper topparna. Men vi kan slå på stort och kapa av allt å färga det lila??? :D

Västgötskan sa...

A-C:
Håll rakapparaten borta från mig bara!
Jag vet vad som hände med Ö.... :-O ;-)

Anonym sa...

Känner igen det där. Var säkert ett år sen jag klippte mig sist. Nu har jag också långt hår och det kanske lite är därför man inte klipper sig så ofta...det som "glöms" bort?

Måste verkligen toppa mitt hår. För nu ser det inte alls roligt ut. Kan också jämför mig som kissen på bilden ;)

Alexandra sa...

Kissen på bilden är söt