Min träningsblogg - Rund är också en form!

fredag 8 maj 2009

Varför utsätter man sig..??

Nej, nu är det sängen för min del. Efter att ha blivit väckt 00, 01 och 04 (efter det sistnämnda gick jag upp och duschade) i natt, är jag en aningens trött.
Såg på någon (av alla hundra) "spökjagar-program" för en stund sen. Det går alltid X antal personer med mörkerkameror i gamla slott. I detta fallet var det dock i ett gammalt fängelse.

Jag är, som ni kanske vet (?) mörkrädd som FAN! Varför jag utsätter mig då för såna här program? Det vet ingen, inte ens jag själv...

Även om man nu INTE tror på spöken, varför utsätter man sig, som programledare/filmteam för såna här upplevelser? Stå i en gammal byggnad i kolsvart mörker. Tror sjutton att man ser och hör (eller tror sig se och höra) allt och lite till?! :-O


Sovrummet är just nu becksvart. Ingen lampa tänd alltså. Hur löser jag det...?
God natt allesammans. Hm...?

4 som har tyckt till:

Mamma sa...

Hej min dotter, visst tror du på spöken(det övernaturliga)Du har upplevt detta mer är jag, konstigt ,jag som vill känna det konstiga fenomenen men har inte denna gåva men vill känna mina annhöriga,fuderar på en seans.Vill du hänga med.kram

Jempa sa...

Å fy fan. Är ju sjukt mörkrädd själv.. På med radio, tv och några lampor. Överdosera gärna lite Valerina Natt också.. :)

Moosan sa...

Hoppas du överlevt natten ;-)
kram

tina sa...

Hahah, jag är EXAKT likadan! Men det är en skön känsla o bli skrämd, men sen när man väl ska sova är det inte lika roligt längre. q: